Wednesday, June 13, 2012

rara roxx

well,kali ni aku nak share lah skit ape yg aku buat minggu ni.
xde pe yg special....result sup paper jumaat ni.aku pun da start blajar bawak kerete.but blom amik lesen lagi.huhuhu.wang nya belum ckup dong..

ok2... pe yg aku nk crite sbnrnye pasal rara.
sape rara?
pe kene mengene die ngan hidup aku?

sbnarnye rara ni adelah mmbe baru aku kat fb.
seyez ouh..lawa giler die nieh.
sumpah lawa r.xtau nk ckp cmne.
mmg cantik.ni dia :)


pic ni 100% x edit ye kawan2..mmg molek sungguh die ni .huhuhu

so aku ni pun dengan yakin dan confidentnye im lah si rara ni tanya kan pasal beauty secret die..
and rara ni sorg yg sporting n x sombong!seyez..
macam2 la aku tanye die..
pkai foundation ape?pencuci muke ape..macam2 la.

n si rara yg gojes ni just ckp yg die x de beauty secret pape pun.
die just amalkan :

make sure ckup minum air suam
rara gak x suke pkai foundation n make up tebal2
rara  hanya mengunakan krim muka safi (yg  zaitun)
die juga menggunakan bulu mata palsu n contact lens
n die juga make sure yg bile beli lipstick warne kulit n natural
pkai busher n sunblock
thats all!

sebab si rara ni lah jugak td aku p family store g beli cream safi yg cm die guna tu
terkejut gak aku harga cream tu agak murah dan berpatutan.
n balik2 je terus cuba! hhohohohohho!
\
xcited x ingat..nak kulit cantik nye pasal an.hahahaha
n cream tu pun wangi n x berminyak.cepat serap kt kulit.huhuhu..

da jom cube!!