Thursday, June 14, 2012

mukjizat zamzam

rasenye korang pun tau kan air zamzam.
air zamzam ni banyak sangat rahsia nye.
hmmmm x guna lah kalau minum tp x taw ape keistimewaan nye....
mak aq bru balik dr umrah so rumah penuh ngan air zamzam.
hmmm mak slalu pesan,selawat dulu sblm minum..so aq pn dgn sifat ingin tahu mulalah mmbuat research...

tetibe td aq perasan kat astro oasis cerita pasal mukjizat zamzam.
dan dlm crite tu die gabungkan penemuan para saintis dari macam2 negara,
yg sempat aq tgk td dari jerman n jepun.

saintis jerman ckp dlm air zamzam tu ade molekul yg positiif yg baik utk kesihatan

tapi aq lagi tertarik dengan penemuan saintis dari jepun.

tahukah anda air boleh mendengar bisikan??
inilah ape yg saintis jepun temui slps membuat ujikaji pd air.oh ya,air biasa ya,bkn air zamzam.
jadi cubalah anda fikirkan air zamzam itu yg letak nye di bawah tanah dan pada permukaan nya berbillion2 org berdoa kpd Allah.

jadi...kesimpulannye...air mungkin boleh menyembuhkan penyakit.
barulah sy tahu knape  slame ni kalau baca yaasin mesti de air di tengah2.rupanya air boleh mendengar bisikan :)

1 comment:

Al Kisah said...

alkisah pun layan cerita mukjizat air zam zam tu, sampaikan saintis german ngan jepun kagum, tiada air sehebat air zam zam di dunia ni.