Monday, May 28, 2012

go green :)

orites.....tema kali nie hijau,
haha.one of my fav colour :)
asek pink je.jemu la pulak.
hmm..lame da x update blog.bz bz bz.
xkeje pon bz kan.pelik betul aku ni.

hmm last friday ,hantar mak g umrah.

mak sy yang bertudung coklat tu.
hmm...mula2 aku x rase sedih..yela.spatutnya kita bergembira sbb yelah..mak nak g umrah bukan nk ke medan perang kan :p
tapi yg buat aku tiba2 sebak bila fikir balik betapa susahnye baru mak dapat pergi.
ye,keluarga kami bukanlah kaya yg boleh pergi sesuka hati.atas usaha penat lelah sendiri baru dapat merasa.ye,dari kesusahan itulah kita akan menghargai setiap detik kehidupan.betul x?
mase tu air mata mmg xley nak tahan da.jatuh bak air hujan.aku menangis terharu.gembira.dan bersyukur sangat.sbb aku pun tolong mak buat persiapan sebelum pergi.
memang macam2 dugaan.mak sakit lah,itulah inilah..dan akhirnya...semua berjalan lancar. :)


ni lah keadaan dlm surau kat KLIA.penuh orang,sementara menunggu giliran..sempat pulak aku snap pic.
sesibuk mana pun kita..jgn lupa tuhan yg satu.mmg penuh gile org...sampai nenek aku tersepit kt celah2 org ramai.payah nak cari die...last jumpa jugak :)

nampak betul muka mak pucat time nie...lagi pun die baru baik demam.

ape2 pun aku doakan semua nya selamat amin :)

No comments: