Monday, May 21, 2012

negeri sembilan roxx !! ;D




well,kalau nak tau...lepas je exam ritu aku tros ke muzium seri menanti.da lame ngidam nak ke sana...cuma  x berkesempatan.sampai sana view die mmg cantik!superb...
so , aku pun nak share lah pengalaman aku ke sana....sampai je sana,aku terpukau dengan taman depan istana.besau gile..hahaha.mmg cantik la! xcted aku nak amik gambar.
so otw nk masuk istana.. aku terdengar something kat bawah istana...er...bunyi yg ...aku pun xtau nk cakap cmne.ingat aku sorang je denga.rupenye org sebelah aku pun dengar...bunyi cm org baca mantera.hmmmm aku x paham pe yg die ckp.mase tu da rase seram skit...tapi sbb da sampai kan,nak x nak masuk gak lah muzium tu..
yg peliknye...xde org lain melawat pon?kiteorg je yg de..mungkin hari biase kut...so,xde org sgt...
pastu...org yg jaga muzium tu pon xde..kosong...kosong... hahaha
erm..rase gak keseraman dye...tapi buat x tau jela.
masuk2 je....mate aku tertumpu kat meja makan diraja.serba kuning...n serba mewah...rase cm nk amik gambar je...tapi x boleh..hmm...tgk jelah jawabnye...
nak tau muzium ni tinggi...xsilap 3 ke 4 tingkat...
tapi x brani kiteorg nk naik atas.sherammmmmmmmmmmmm ;p
last2 kiteorg turun n amik gambar je kat depan istana :)












3 comments:

Sofea said...

lor awat tak snap gambar dalam muzium

majoliccamanatee said...

sbb dlm muzium xley amik gambar..kalau x da lama bergambar,huhu

Atiqah Wadiah said...

erk..seramnyer..ada dgr org baca mantera..