Tuesday, April 10, 2012

THE BEST BLACK & WHITE PORES REMOVER IN TOWN!!!

hey!!! uolss...
i nk share skit ahh pasal bende alah ni!
sangat murah,mudah dan cepat.
slalu x korg terkena g watson beli biore blackhead remover .pastu pkai yg tanggal ade lah 1 ke 2 je.cam siot je kan.haaaaaaaaa ni nk share skit pasal produk dr jepun yg sgt bagus!




ok inilah produknye...sy xtawla name dye ape.....tapi sgt terbukti keberkesanan nye!bende ni boleh dapat kat watson berhampiran rumah anda.harga pun berpatutan.below rm10 jew :)
cepat2! g beli.sangat kuat..huhuhu....act. bende ni de dua jenis satu putih satu lagi hitam.yg putih tu yg sy tunjuk ni...n yg warne hitam lagi supa dupa kuat,tapi sy syorkn yg putih ni.sbb ni pun da ckup kuat....yg hitam tu kuat sgt sampai mengelupas hidung i!awwwwww xsuke3!



step 1 =  basahkan hidung anda
step2 = letakkan pore remover di hidung anda
step 3 = letak air di atas pore remover supaya dia lebih lembap b(baru syok nk tanggal nnt!)
step 4 = tunggu 30 minit (untuk effect yg lebih bgs)
step 5 = hidung anda terasa lebih licin :) yeayyy!!!

3 comments:

taty nadiah said...

nice inpo. harus terjah watson nii

majoliccamanatee said...

cepat terjahhhhhhhhh!bagus produk nih!!

Skinny Love said...

i wish i could undertand what you're saying but all i know is that i also use those pore strips in my nose too and they work so perfectly! x)

PS: Enter my giveaway and win a 25$ shopping card :)

Love * Monstros no Armário